Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

Bezmezno je úžasný termín. Naprosto výstižný. Ten byste měl rasantně razit. S použitím tohoto termínu vypadá mnohé jinak.

Termín právoplatně je však absurdní. Netuším, jak jste k tomu dospěl. Je to blbost, vyvarujte se toho.

Žel, nejsem dostatečně inteligentní na to, abych se mohl matematice věnovat ve Vaší hloubce. Žasnu, jsem dojat, obdivuji to, ale mentálně na to nestačím. A už asi 50 let mne to mrzí.

Děkuji za článek.

2 0
možnosti
DH

Děkuji, že se najdou lidé, kteří jsou schopní text dočíst do konce... snažil jsem se jej psát co možná nejsrozumitelnější formou, ale chápu, že v mnoha bodech to pořád nemusí být průzračně jasný text.... Oni staří Řekové používali termín apeiron, což znamenalo neohraničeno, bezmezno, přeneseně i nekonečno. Ale to nekonečno, jak jsem se snažil ukázat, nebrali aktuálně vlastně až do Zénóna, a ještě chvíli po něm. A máte pravdu, že místo právoplatná jsem měl použít slovo oprávněná, holt mě v tu chvíli nenapadlo, a ani když jsem text opakovaně pročítal, tak jsem si toho nevšiml... Děkuji za upozornění.. :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1515x
Zájmů mám mnoho, ale k těm největším patří poesie, filosofie a fyzika, zejména kosmologie.

Kdo by chtěl být informován o tom, že vyšel nový blog, nechť se přidá k FB skupině, která je speciálně určena pouze a jenom k tomu, aby členy informovala, že vyšel nový blog: https://www.facebook.com/groups/1630133937215853/

Seznam rubrik